EntriesAboutLinkiesCredits


My Pretty Blog


Hello , thanks visit my site. WELCOME TO MY PRETTY BLOG ! I'm Shahidah just call me Eda . I love myself . Fourteen . SMKSA . Please be nice here . Thankyouu :*

Big Foot

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230 :)

K A W A N
Saturday 30 June 2012 | 0 comments





Assalamualaikum reader !
Hari ni gua nak update something lah . 
Tapi taktahu nak update pasal ape .
Bagi gua idea please ! Takde idea langsung ni .
Hah gua ingat nak update ape .
Semalam gua gaduh dengan bestie gua :/
Seriously gua cakap , gua macam tak gaduh dengan dia . Hahahha
Tapi bagi dia gaduh lah .
Sory to say lah . Gua bukan nya nak backup pakwe tapi takde pape lah .
Tapi bagi lu cara gua macam backup pakwe kan ?
Tahu dah . 
Serius gua cakap , gua tak nak pun gaduh dengan lu 
Sebab kita kenal dari tahun lepas kot .
Tahun lepas kita macam isi dengan kuku .
Asyik-asyik nak berkepit je .
Jujur gua cakap kadang-kadang gua kecil hati juga dengan perangai lu tu 
tapi takpe , gua paham sangat .
Malas kot gua nak update panjang-panjang .
Lagipun , karangan gua pun bukan nya dapat A .
Karangan gua dapat 'C'emerlang pulak .
Hahahah jeles ?
Takperlu lah nak jeles kot .
Farisha ! I just want to say , lu boleh berkawan dengan sape sape je weh . Gua bukan mak lu nak halang lu bagai . 
Dan gua juga bukan ayah lu nak marah lu kalau lu berkawan dengan CAPITAL N tu .
Dan gua juga bukan kakak lu . Ada paham ?
Okey good (Y)
Gua tahu lu penat jaga perasaan orang lain .
So , lepas ni takperlu kot nak jaga perasaan orang lain .
Jaga perasaan sendiri sudah .
Last word I want to say to you , I'm so soryy for everything k ?
Semua nya salah gua kot .
Gua harap lu tak stress pasal hal ni .
Nanti kalau stress boleh keluar uban kat rambut pulak .
Risau gua kalau kawan gua ada uban . Hahahha
Sampai sini je kot .
Gua nak bagitahu lu .
Bye and Assalamualaikum stalker 

Sudah cukup cukup sudah ! Cukup sampai disini saja . Daripada hati gelisah . Cinta ku kau balas dengan dusta . Sudah cukup cukup sudah ! Cukup sampai disini saja . Daripada batin terseksa . Lebih baik ku pergi saja ~~ Hohoh sedap tak suara aku ? Merepek kejap =='

Older Post | Newer Post